Počet přístupů na stránky:


Optimalizováno pro prohlížeč:

Locations of visitors to this page

Budova depa "Moravany"

Stanice Moravany je na poměry zahradní železnice poměrně velká stanice a tak si zaslouží i velkou budovu depa kolejových vozidel, která na skutečné železnici slouží pro technické prohlídky a opravy trakčních vozidel. Pro stavbu budovy depa jsem vybral dvě identické stavebnice základního modelu, aby byla budova průjezdná a dva rozšiřující moduly, vše od firmy Piko.


Stavebnice budovy depa od
společnosti PIKO.

Jednotlivé díly stavebnice.

Stavební návod.

Rozšiřující modul depa.

Jednotlivé díly stavebnice.

Stavební návod.

Díly s okny.


Díly bočního vchodu.

Díly bočního vchodu.

Další díly boční stěny a jejich postupné sestavování.


Sestavování stěn z rozšiřujících modulů, které mají i neprosklené části.


Jednotlivé segmenty stěn jsem mimo přilepení ještě zafixoval
hliníkovým pásem, který jsem prošrouboval a nabarvil cihlovou barvou
na plastikové modely. Hlavičky šroubů na vnější straně jsem zapustil
a přelepil nabarvenou plastovou krytkou (viz foto níže).


Kompletace vjezdových vrat.


Nosníky střešních dílů jsem uprostřed vyztužil plastovým profilem,
který jsem nabarvil odpovídajícím odstínem šedé barvy.


Nalepené střešní
nosníky.

Boční díly zastřešení.


Střešní okna.


Sestavování střechy.


Sestavování schodů do depa. Ve spodní části stěn jsou patrné
přilepené plastové kryty šroubů, nabarvené syntetickou barvou
na plastikové modely.


Sestavování komínů.


Sestavené depo.


Budova depa je sestavená - celková délka je úctyhodných 230 cm.
Přeprava z dílny na zahradu bude vzhledem k dispozicím schodiště celkem fuška.


Nahoru