|  | 
| 
Stanice Moravany je na poměry zahradní železnice poměrně velká stanice a tak si
zaslouží i velkou budovu depa kolejových vozidel, která na skutečné železnici slouží
pro technické prohlídky a opravy trakčních vozidel. Pro stavbu budovy depa jsem vybral
dvě identické stavebnice základního modelu, aby byla budova průjezdná a dva rozšiřující
moduly, vše od firmy Piko. |  
 
|   Stavebnice budovy depa odspolečnosti PIKO.
 |   Jednotlivé díly stavebnice. |   Stavební návod. |  
|   Rozšiřující modul depa. |   Jednotlivé díly stavebnice. |   Stavební návod. |  
 
|   Díly bočního vchodu. |   Díly bočního vchodu. |  
| Další díly boční stěny a jejich postupné sestavování. |  
 
| Sestavování stěn z rozšiřujících modulů, které mají i neprosklené části. |  
 
| Jednotlivé segmenty stěn jsem mimo přilepení ještě zafixovalhliníkovým pásem, který jsem prošrouboval a nabarvil cihlovou barvou
 na plastikové modely. Hlavičky šroubů na vnější straně jsem zapustil
 a přelepil nabarvenou plastovou krytkou (viz foto níže).
 |  
 
| Kompletace vjezdových vrat. |  
 
| Nosníky střešních dílů jsem uprostřed vyztužil plastovým profilem,který jsem nabarvil odpovídajícím odstínem šedé barvy.
 |  
 
|   Nalepené střešnínosníky.
 |  
 
 
 
| Sestavování schodů do depa. Ve spodní části stěn jsou patrnépřilepené plastové kryty šroubů, nabarvené syntetickou barvou
 na plastikové modely.
 |  
 
 
|   Sestavené depo. |  
 
| 
Budova depa je sestavená - celková délka je úctyhodných 230 cm.Přeprava z dílny na zahradu bude vzhledem k dispozicím schodiště celkem fuška.
 |  
 |